Anledningen till att skaffa en digital lösning för sina inköp av varumärkesbärande produkter kan vara många och olika beroende på hur just er organisation ser ut. Rent generellt kan man ändå säga att kontrollen av ert uttryck i den externa kommunikationen säkerställs och risken för grafiska "avvikelser" blir minimal. Hantering av inköp samt logistik kring era produkter är sedan lite mer beroende på vilken leverantör av lösningen ni har. Hos oss på Prendo får ni en heltäckande lösning oavsett ert behov och nivå.

Vi erbjuder 3 olika paket/lösningar på webbshop. Större paket betyder mer funktioner och innehåll. Vill du ha en planta, ett träd eller en hel grönskande äng?

Valet är ditt!

Varumärkeskontroll

Med en profilshop säkerställer ni vilka produkter ni använder tillsammans med ert varumärke, vilka budskap och färger som placeras på respektive artikel samt kan förtydliga när och i vilket sammanhang produkterna ska användas.

Ekonomi

Inventering med lagersaldo gör det överskådligt när påfyllning av ert sortiment bör genomföras och fakturering kan styras direkt till person, avdelning eller projektnummer. Vill ni ha kortbetalning eller en checkoutlösning via Klarna för tex personalinköp finns även det att tillgå.

Tillgänglighet

Profilshopen kan ni själv bestämma hur ni vill nå och ifall det ska ske via lösenordsskydd eller internlänk. Vi bygger med responsiv design vilket möjliggör tillgång från samtliga plattformar dygnet runt och på samtliga nivåer av vår tjänst ingår chatsupport alla vardagar mellan 8-17.

Vill du veta mer eller boka demo?

Vad roligt att du är intresserad av våra profilshopslösningar. Fyll i fälten nedan för att boka en demo eller om du har några andra frågor så hör vi av oss så snart vi kan.